Motivace

Je možné získat si důvěru svých podřízených?

Je možné získat si důvěru svých podřízených?

Lukrativní pozice v jakékoliv společnosti s sebou sice přináší zajímavé platební podmínky, ovšem na druhou stranu se potýkáte se zcela odlišnými problémy, než mají vaši zaměstnanci. Předem si je nutné uvědomit, že vztah zaměstnance a jeho kolegy může být klidně…
Co dělat pro efektivní učení

Co dělat pro efektivní učení

Učení nás doprovází celý život. A každý z nás si jednou či vícekrát prošel nebo právě prochází fází života, kdy je studování intenzivní a někdy až moc náročné. Třeba teď, kdy začínají zkoušková období na vysokých školách. Jak tedy docílit toho,…
Záhadná věda reklam – v podstatě jde o vymývání mozku

Záhadná věda reklam – v podstatě jde o vymývání mozku

Reklama tady, reklama tam… Reklamní prostředky, ať už jsou jakékoli, se vyskytují všude kolem nás. Mají tyto reklamy ale vůbec smysl? Fungují doopravdy? Společnosti na nich utratí miliardy korun, a tak to vypadá, jako by byli lidé přesvědčeni, že fungují.…
Přestaňte být štíhlý podnikatel

Přestaňte být štíhlý podnikatel

V minulém století se převážně hledělo na potřeby a tužby zákazníka. Podnikatelé se snažili vycházet vstříc jejich snům a poskytovali jim produktovou odpověď korespondující s aktuálním představou o výrobku. Dalo by se říci, že zákazník určoval budoucnost a vývoj jednotlivých…
Způsoby, jak ztrácet čas produktivně

Způsoby, jak ztrácet čas produktivně

Někdy je potřeba udělat si přestávku od práce, ale třeba zrovna nechcete jen tak ztratit čas děláním ničeho. Pro takové z vás přináším několik tipů, jak tento čas strávit zábavně, a přesto produktivně. Produktivní prokrastinace je skvělý mezník mezi prací, a…
Ráno úspěšných lidí vypadá možná jinak než to vaše

Ráno úspěšných lidí vypadá možná jinak než to vaše

Moderní společnost už dávno zapomněla na přírodní hodnoty, rodinné vztahy nebo uznání čistě přátelského (neoobchodního) vztahu. Za každým krokem stojí myšlenka, jestli bude ten následující zdarma nebo se stane promyšlenou strategickou stopou našeho konání. Úspěch se hodnotí množstvím peněz na…
Ale, až a kdyby – nepřátelé úspěchu

Ale, až a kdyby – nepřátelé úspěchu

Pokud bychom měli hledat mezi důvody, proč lidé nedosahují výsledků, jakých by chtěli, jistě by se mezi nimi našli tři malí škůdci – ALE, AŽ a KDYBY. ALE Jistě jste už v životě slyšeli mnoho ALE a mnoho jste jich…
Za vše si můžete sami. Je to výhoda nebo ne?

Za vše si můžete sami. Je to výhoda nebo ne?

Za to, že jsem to neudělal nemůžu já, ale někdo jiný … Měl jsem zpoždění proto, že jsem musel tankovat … Zkoušku jsem neudělal, protože ona nám dala jiné otázky … A mohl bych pokračovat. Společný jmenovatel? Výmluva. Jen málo…