
Možností, jak prodat služby nebo zboží, je dnes stále více. Klasikou jsou kamenné prodejny a moderním trendem je internet. Stejně tak ale funguje také prodej přes telefon. Pokud touto cestou chcete prodávat, je naprostým základem zvolit správné call centrum. Jak to nejlepší vybrat? Zajímat by vás mělo několik věcí. Jaké to jsou? Zde vám předkládáme tři nejdůležitější:
- Cena za služby
- Zkušenost operátorů
- Reporting a data
Pokud si nejste jisti, zda jít právě touto cestou, přesvědčíme vás o tom, že prodej přes telefon stále funguje. Proč?
Jsou nabízeny věci, které člověk sám nehledá
Prostřednictvím telemarketingu jsou obvykle nabízené věci, které lidé sami nehledají, a přitom z nich mohou mít užitek a chtějí je. Právě vhodně načasovaný telefonát může být skvělým spouštěčem zájmu, kdy dojde k tomu, že lidé kývnou na danou nabídku, jelikož z ní budou mít užitek a přitom nikdy nepřemýšleli nad tím, že by ji někde sami hledali.
Volají zkušení operátoři
Druhým důvodem úspěchu v daném prodejním kanálu je také zkušenost jednotlivých operátorů, kteří volají jednotlivým lidem. Komunikační telemarketing je založený hlavně na tom, že je produkt nejenom představený, ale že jsou zmíněné také jednotlivé výhody. Následně už jde hlavně o přesvědčovací talent a o to, aby byl klient přesvědčený, že nedělá chybu a produkt potřebuje. Vše samozřejmě s ohledem na to, aby nebyl nikam velmi násilně tlačen. Právě na této férovosti si současná dobrá call centra také velmi zakládají.
Nabízeny jsou výhodné služby, ale i zboží
Dalším důvodem, proč může aktivní telemarketing skutečně fungovat, je také výhodnost nabídek. Pokud někdo získá možnost pořídit si něco výhodněji, než dříve, rozhodně je to pro něho důvod kývnout. Zde už záleží hlavně na konkrétní službě a produktu, ale také na tom, jak velká je případná cílová skupina.