Máte v plánu rozjet zajímavý byznys, ale nemáte se světem podnikání žádné zkušenosti? Nemusíte zoufat, jelikož rozhodně nejste jediní, koho tento problém trápí. Podívejme se proto na několik nejčastějších chyb, které řada podnikatelů dělá. Vše začíná už ve chvíli, kdy si zakládáte firmu a volíte sídlo. Zde velká většina hlavně mladých lidí volí sídlo firmy v bytě. To ale rozhodně není dobrá volba. Nejenom proto, že vás zde mohou obtěžovat úřady, stejně jako dotěrní zákazníci. Špatná volba je to i proto, že vlastně nemáte žádné zázemí, kde byste se mohli sejít s případným klientem. Mnohem lepší volbou jsou virtuální sídla na prestižních adresách, ke kterým zároveň získáte i možnost pronájmu třeba zasedací místnosti.
Nevytvářejte si svou prezentaci sami
Stejně jako se sídlem, i s internetovou prezentací je velmi často spojena snaha co nejvíce ušetřit. Rozhodně to není dobrá cesta. Stejně jako v případě sídla, i v případě vytvoření webu svépomocí vypadá vše velmi amatérsky. Vytvoření web stránky byste proto měli nechat na profesionálech, kteří vědí, co konkrétně dělají. Vytvoří moderní a svěží web, který nejenom zaujme vaše klienty, ale zároveň může velmi výrazně zvyšovat také konverze – tedy zájem o vaše zboží a služby.
Nezapomeňte dát vaší firmě tvář
I toto mnoho lidí podceňuje, což je samozřejmě chyba. Lidé by si vždy měli vybavit, s jakou firmou jste spojeni. S tím souvisí dobrá firemní identita. Jedná se o celkovou barevnou sladěnost, třeba v oblasti:
- Internetových stránek
- Vizitek
- Různých dokumentů
- Propagačních materiálů
Vše by mělo primárně působit jednotně. Jedině tak dokážete hned od samotného začátku dobře budovat svůj brand. Stejně jako v předchozím případě, kdy by měl být prioritou působivý webdesign, byste i na tuto oblast měli oslovit skutečného odborníka, který dokáže vytvořit firemní identitu, která podpoří vaše podnikání.